Symulacja rozmów rekrutacyjnych
W jakiej sytuacji?
Kiedy rozstanie z pracownikiem jest nieuniknione, a Organizacja zgodnie z duchem Employer Brandingu, pomimo trudnej sytuacji, chce potrzymać budowany latami wizerunek, to kolejnym krokiem po wsparciu w zakresie pisania CV, jest przygotowanie pracowników do brania udziału w rozmowach kwalifikacyjnych oraz zapewnienie im komfortu wynikającego ze skonsultowania oraz trenowania swoich umiejętności w bezpiecznych warunkach.
Czego się nauczysz?
Sesja będzie poświęcona omówieniu warunków przygotowania się do rozmowy rekrutacyjnej i treningowi uczestniczenia w rozmowie, zarówno w formule tradycyjnej jak i on-line, czy w języku angielskim – w zależności od preferencji uczestnika szkolenia.
Zagadnienia poruszane w trakcie zajęć:
1. Jak przygotować się do rozmowy?
2. Czego unikać w trakcie rozmowy?
3. Co uwypuklać i jak dobrze wypaść?
Prowadzący:
Paulina Dobrowolska – Specjalizuje się w realizacji i wsparciu projektów doradczych, wizerunkowych oraz komunikacyjnych w mediach społecznościowych.
Zdobyła doświadczenie pracując w agencjach doradztwa personalnego i firmach konsultingowych przy projektach rekrutacyjnych pełniąc role: headhuntera, promotora talentów oraz decydenta. Dzięki znajomości wielu perspektyw w tym obszarze, wie co sprawdza się w dokumentach aplikacyjnych i na co należy zwrócić uwagę.
Realizuje również projekty wizerunkowe dla firm i osób z branż m.in. retail, FMCG, farmacja, finanse, IT czy inżynieria. Wspiera tworzenie profili biznesowych dla osób o różnych specjalizacjach i o różnym poziomie stanowisk. Wie jak wyeksponować treści oraz widoczność profilu biznesowego, tak by przyciągał uwagę osób decyzyjnych i wspierał w kontynuacji kariery zawodowej.
