Negocjacje z pracownikami
W jakiej sytuacji?
Kiedy epidemia lub inne wydarzenie wywołuje konieczność wprowadzenia w firmie zmian, umiejętność negocjowania staje się niezbędna. W takiej sytuacji bardzo często rozmowy prowadzone przez menedżerów i przedstawicieli HR mają na celu osiągnięcie porozumienia, albo znalezienia rozwiązania. Rola menedżera ewoluuje w kierunku negocjatora, a umiejętność skutecznego prowadzenia negocjacji staje się ważną kompetencją osób zarządzających na co dzień ludźmi.
Czego się nauczysz?
Sprawimy, że trudne rozmowy z pracownikami, stanowiące największe wyzwanie w pracy, staną się prostsze. Pokażemy metody i techniki radzenia sobie ze stereotypowymi zachowaniami oraz nauczymy jak zarządzać emocjami podczas prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami.
Zagadnienia poruszane w trakcie zajęć:
- Możliwe sytuacje negocjacyjne będące następstwem epidemii COVID-19;
- Role menedżerów i pracowników odpowiedzialnych za funkcję HR w negocjacjach z pracownikami;
- Role „innych graczy”: przedstawicieli pracowników, związków zawodowych, klientów, dostawców i innych;
- Przygotowanie do negocjacji;
- Przebieg negocjacji i emocje, które im towarzyszą;
- Typowe manipulacje w negocjacjach.
Prowadzący:
Cezary Radomski – Prowadzi szkolenia, coachingi oraz doradztwo w obszarach zarządzania i motywowania pracowników, budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów, negocjacji, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, zarządzania emocjami i samoregulacji, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Psycholog społeczny, trener i coach, absolwent Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu Moderator.
Menadżer projektów rozwoju kadr. Kierował projektami rozwojowymi dla menedżerów, sprzedawców i wybranych grup specjalistów.
Wykładowca i kierownik studiów podyplomowych z negocjacji i mediacji w organizacjach i biznesie na Uniwersytecie SWPS. Jest również aktywnym mediatorem. Specjalizuje się w mediacjach gospodarczych i rozwiązywaniu sporów pracowniczych