Audyt marki osobistej w sieci
W jakiej sytuacji?
Zwolnienie pracownika wiąże się z dużym stresem dla obydwu stron. Sposobem na zniwelowania poczucia dyskomfortu może być zagwarantowanie pracownikowi wsparcia, które umożliwi mu szybkie odnalezienie się na rynku pracy.
Jednym z nieodzownych elementów wpływających na znalezienie pracy jest zbudowanie marki własnej, takiej która będzie spójna i atrakcyjna dla potencjalnego pracodawcy.
Czego się nauczysz?
Pracownik zdobędzie wiedzę jak należy tworzyć markę osobistą, jakie elementy są istotne i właściwe, jakich należy unikać oraz jak eksponować mocne strony i osiągnięcia. Pozna również aktualne trendy w poszukiwaniu pracy. Nauczy się jak promować się w sieci i jak dać się znaleźć rekruterom.
Zagadnienia poruszane w trakcie zajęć:
1. Jak przygotować się do stworzenia marki osobistej?
2. Czego unikać w przy tworzeniu marki osobistej?
3. Co uwypuklać i jakie elementy graficzne stosować?
Prowadzący:
Paulina Dobrowolska – Specjalizuje się w realizacji i wsparciu projektów doradczych, wizerunkowych oraz komunikacyjnych w mediach społecznościowych.
Zdobyła doświadczenie pracując w agencjach doradztwa personalnego i firmach konsultingowych przy projektach rekrutacyjnych pełniąc role: headhuntera, promotora talentów oraz decydenta. Dzięki znajomości wielu perspektyw w tym obszarze, wie co sprawdza się w dokumentach aplikacyjnych i na co należy zwrócić uwagę.
Realizuje również projekty wizerunkowe dla firm i osób z branż m.in. retail, FMCG, farmacja, finanse, IT czy inżynieria. Wspiera tworzenie profili biznesowych dla osób o różnych specjalizacjach i o różnym poziomie stanowisk. Wie jak wyeksponować treści oraz widoczność profilu biznesowego, tak by przyciągał uwagę osób decyzyjnych i wspierał w kontynuacji kariery zawodowej.